Išorinis SEO

SEO tekstas ir jam keliami reikalavimai

Kas yra tas SEO tekstas? SEO tekstu gali būti bet kuris tekstas parašytas siekiant SEO tikslų. Paprastai juos rašo SEO paslaugos teikėjai, kurie vadovaujasi tam tikrais reikalavimais. SEO tekste privalo būti paminėti raktiniai žodžiai, pagal kuriuos potencialūs klientai internete ieško tam tikrų produktų ar paslaugų.  Tie žodžiai turi būti minimi vardininko linksniu ir pasikartoti bent du kartus. Anksčiau buvo reikalaujama kuo didesnio raktinių žodžių pasikartojimų skaičiaus, tačiau paieškos sistemoms tobulėjant ši SEO paslaugos teikėjų gudrybė buvo perprasta ir užtikus tokį tekstą prifarširuotą besikartojančių frazių gręsia dideli nemalonumai, net iki svetainės užblokavimo paieškos sistemoje. SEO tekstai neturi būti ilgi, iki 500 žodžių. Taigi SEO paslaugos teikėjai turi persiorientuoti  ir SEO tekstus keisti.  Banalūs  SEO straipsniai užpildyti  besikartojančiomis frazėmis buvo  neįdomūs ir netraukė lankytojų vėl sugrįžti, todėl jie šiuo metu keičiami į tekstus, orientuotus į skaitytoją. SEO tekstai  tampa informatyvūs,  reklamuojantys veiklos produktą, svarbi tapo teksto kokybė ir temos atitikimas. Svetainių lankytojai ne tik noriai skaito naujuosius SEO tekstus, bet ir neskatinami dalijasi nuorodomis socialiniuose tinkluose ir kt., taip natūraliu būdu didindami lankytojų srautus svetainėje. Geriausi rezultatai būtų pasiekti, jei SEO tekstus rašytų parduodamą produktą ar paslaugą išmanantys profesionalai, o SEO specialistai jį pakoreguotų pagal SEO tekstams keliamus reikalavimus, taigi liktų patenkinti ir skaitytojai ir paieškos sistemos.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *